Середа, 29.03.2023, 00:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 126
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дистанційне навчання

 

 

Наказ МОН №1115 від 08.09.2020 " Деякі питання організації дистанційного навчання "

Лист МОН №1/9-609 від 02.11.2020 " Щодо організації дистанційного навчання "

Протокол засідання педагогічної ради Богодухівського ліцею №3 01.02.2021 №5  " Модель контролю адміністрацією Богодухівського ліцею №3 за виконанням учасниками освітнього процесу освітніх програм під час дистанційного навчання   "

Анкета для учнів https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiM2m8a4PqM_b5AWJbZKS6itXF9DHaTPVdunikNRNY_ihXsg/viewform?usp=sf_link

Анкета для вчителів https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSedCyDenO-044GkqGuWwsmD39MNvd2_l-4FIDt_BeAarJ7s0w/viewform?usp=sf_link

Шановні учні та батьки!
Уроки під час дистанційного навчання будуть проводитися згідно з чинним розкладом.
Уроки розпочинаються відповідно до затвердженого розкладу дзвінків.
Учителі самостійно визначають режим проведення навчальних занять (синхронний (уроки, позначені зеленим кольором у розкладі дистанційного навчання) – у режимі реального часу)  або асинхронний (уроки, позначені жовтим кольором у розкладі дистанційного навчання) – у зручний для учнів та вчителя час — на платформі Google ClassRoom).
Звертаємо вашу увагу на те, що не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою ліцею, організовується у синхронному режимі – онлайн (решта занять в асинхронному режимі).
Усі навчальні матеріали, завдання до уроків, посилання на відео-уроки, інструкції щодо формату проведення уроку, завдання для самостійної роботи та терміни їх виконання будуть надаватися вчителями учням 1-11-х класів — на освітній платформі Google ClassRoom.
Психолог та педагог соціальний ліцею, за потреби, будуть  проводити індивідуальні та групові консультації для батьків учнів.
У разі виникнення запитань, у першу чергу, ви можете звернутись до вашого класного керівника - вашого порадника та помічника.
Звернутися до адміністрації ліцею, психолога,  педагога соціального чи вчителів ви можете через електронну пошту, розміщену на сайті ліцею, а також через нашу сторінку у Facebook.
Дорогі діти! Пам’ятайте, що період дистанційного навчання – це не канікули, тому виконуйте завдання щодня і не відкладайте їх на потім.
Бажаємо усім доброго здоров’я!
Ліцей чекає на зустріч із вами!

Уроки на дистанційному навчанні проходять за звичайним розкладом

 

Пам’ятка для вчителя під час дистанційного (змішаного) навчання

  1. Дистанційне навчання запроваджується в закладі освіти відповідно до чинного законодавства та за рішенням педагогічної ради.
  2. Дистанційне навчання учнів відбувається за допомогою сервісу  Google Classroom
  3. Не менше 30% навчального матеріалу з кожного предмету викладається синхронно он-лайн,  з використанням сервісів Meet, Zoom
  4. Навчальні матеріали та завдання з кожного предмету мають бути розміщені в Classroom до початку уроку за розкладом. Пам’ятаємо, що робочий час учня та вчителя з 08.00 до 17.00, субота та неділя  – вихідні дні.
  5. З кожної теми необхідно надавати чіткі інструкції щодо роботи учнів (уникати узагальнених фраз «прочитати», «опрацювати», «ознайомитись»). Обов’язково повідомити учнів чи буде їх робота оцінена, надати критерії оцінювання. Учитель обов’язково повідомляє учнів – оцінювання буде вибірковим, або повним (у всіх учнів класу). Якщо учень не здав роботу своєчасно – учитель здійснює її перевірку тільки за згодою. Відсутність роботи учня (без поважних причин, які обов’язково мають бути з’ясовані та підтверджені) дає підстави учителю виставити один бал за даний вид діяльності.
  6. Учитель зобов’язаний через Classroom своєчасно повідомляти учням оцінки, здійснювати зворотний зв’язок, відповідати на запитання, надавати консультації в межах свого робочого часу.
  7. Учитель- предметник за потреби здійснює координаційну діяльність із класним керівником.

ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що ситуації в сім’ях можуть відрізнятись. Дуже ймовірно, що в сім’ях є діти різного віку і тільки один доступний електронний пристрій для роботи.

ЄДИНА НАВЧАЛЬНА ПЛАТФОРМА І МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЇ

Дистанційне навчання в ліцеї здійснюється за допомогою сервісів GoogleClassroom, Zoom

ВАЖЛИВО РОЗУМІТИ, що вчителю і учню не потрібно постійно спілкуватися через інтернет, головне – щоб учень міг поставити свої питання, з’ясувати деталі завдання і не проводити весь свій час навчання тільки за електронним пристроєм! Але 30% навчальних занять мають проходити в синхронному режимі on-line! Учневі потрібно більше часу, щоб опанувати навчальний матеріал дистанційно. Зменшіть обсяг навчального матеріалу принаймні на 30%. Заплануйте час для консультацій з учнями.

ПОТРІБНО ВИКОРИСТОВУВАТИ  НАЯВНІ НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ

Використовуйте наявні навчальні матеріали: підручники, цифрові ресурси, відео, телепрограми. Не створюйте новий матеріал у великих обсягах. Приділіть достатньо уваги плануванню навчального дня.

Поради щодо проведення дистанційних уроків

  1. Мінімум пояснень, максимум  інтерактиву.
  2. Учням надавати чіткі інструкції щодо використання веб-ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо.
  3. Використовувати відео пояснення навчального матеріалу.
  4. Поєднувати цифрові завдання, роботу з підручником та робочим зошитом.
  5. Організовувати онлайн-зустрічі для тих учнів, кому потрібна консультація (за розкладом).

Поради щодо подання завдань

  1. Використовувати 2-3 веб-сервіси.
  2. Не перевантажувати завданнями, достатньо запропонувати виконати 1-2 завдання.
  3. Залучати учнів до творчої діяльності, активного навчання. Процес навчання відбувається тоді, коли учні щось роблять з даним матеріалом. Тому завдання «прочитай, опрацюй параграф або прочитай цей текст» є досить загальним. Учні мають виконати певну дію: бути готовими переказати, можливо дати відповіді на запитання, або скласти запитання, за матеріалами скласти таблицю, намалювати схему понять, укласти стрічку подій, які розглядались.
  4. Онлайн-тести можна створювати в Google-формах, а також на спеціалізованих платформах, за вибором вчителя, враховуючи можливості учнів. Завдання, підготовлені вчителем за допомогою електронних засобів, можуть містити інструмент для самооцінювання учнів в ігровій формі, що сприятиме підвищенню мотивації учнів до їх виконання.
  5. При виконанні письмових робіт, у тому числі диктантів, використовувати відео інструменти Meet, Zoom
  6. При виконанні завдань можна запропонувати учням зняти відео або записати аудіо усних відповідей та надіслати файли вчителю на перевірку.
  7. Наявність зворотного зв’язку від учнів щодо ознайомлення із запропонованими завданням та чи можуть вони технічно виконати і надіслати їх у визначений термін.

    Альтернативні форми організації освітнього процесу учнів, які не забезпечені ТЗН

    У випадках, коли неможливо організувати дистанційне навчання з застосуванням цифрових технологій, вчитель повідомляє перелік, обсяг, послідовність вивчення тем за наявним в учня підручником, а також перелік завдань, які необхідно виконати для досягнення передбачених результатів навчання наступними способами:

    - текстовий роздрукований варіант завдання, який буде знаходитися в папці класу (предмету) у вестибюлі ліцею. Матеріал оновлюватиметься раз на тиждень (щопонеділка до 09.00). Папка буде слугувати обмінним фондом між  учнем та вчителем;
    - у телефонному режимі приймати завдання мовленнєвого спрямування. Комунікація між учителем та учнем відбувається телефоном чи поштою, проте основну частину навчальної діяльності учень здійснює самостійно. Після повернення до звичних форм навчання таким учням надається особлива підтримка.

Поради щодо оцінювання

Оцінювати можна в синхронному або асинхронному режимі відповідно до критеріїв оцінювання.

Синхронний режим – це більш об’єктивне оцінювання, але воно вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів.

Асинхронний режим більш гнучкий, учні можуть виконувати завдання у зручний час, але він менш об’єктивний.

Оприлюднення списку оцінок для всього  класу є недопустимим.

Пам’ятка для учнів під час дистанційного навчання

І. Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.

  • Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
  • Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на пошук.
  • На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
  • Зовнішній вигляд також має значення.
  • Візьми собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.

ІІ. Самоорганізація навчання .

  • Робочий день починати відповідно розкладу уроків.
  • Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн (один і той же час, в основному в денні години).
  • Роби перерви  між виконанням уроків.
  • Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
  • Пам’ятай  у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
  • Асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись  терміну здачі роботи.
  • Роботи  приймаються до  16:00, субота та неділя вихідні дні.
  • Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.

ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.

  • Пам’ятай про академічну доброчесність.
  • Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.
  • Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «потім».
  • У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.

ІV. Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.

  • Правила поведінки  на онлайн – уроці: відео можеш не вмикати, але на аватарці фото учня, нік  – його прізвище та ім’я. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку .
  • V.Памятай !!!! Чітко дотримуйся складенного режиму дня, хоч би як непросто це було. Докладай зусиль, щоб не відхилятися від нього. Через 21 день життя за розпорядком стане нормою, перейде надалі у звичку. А ще допоможе виробити силу волі.

Пам’ятка для батьків  щодо організації дистанційного навчання дитини

1. Щодня вранці вимірювати температуру дитині, стежити за станом його здоров’я. У разі появи ознак гострих респіраторних захворювань проконсультуватися з педіатром по телефону.
2. Звернути увагу дитини на обов’язкове дотримання санітарно-гігієнічних правил і не допускати перебування дітей у громадських місцях..
3. Для організації дистанційного навчання заклад пропонує формат взаємодії з дитиною (телефон, електронна пошта, чат вайбер, телеграм ін.), платформу ( класрум ) і електронні освітні ресурси, навчальний матеріал – це підручники, відео уроки, додаткові джерела, тести, домашні завдання, способи організації зворотного зв’язку.
4. Ліцей буде вести щоденний облік відвідування та успішності учнів, які перебувають на дистанційному навчанні, і взаємодіяти з цього питання з батьками.
5. Необхідно враховувати обсяг часу для підготовки домашнього завдання з усіх предметів і пам’ятати, що дистанційне навчання передбачає вивчення нового матеріалу самостійно, використовуючи при цьому допомогу електронних ресурсів і частково вчителя, що також має означати витрати часу на навчальний процес.
6. Тривалість безперервного використання комп’ютера становить для учнів 1 класів- не більше 10 хв, 2 -4 класів – не більше 15 хв., 25 хв., 5-7 класів – не більше 20 хв., 8-9 класів – не більше 25 хв.
7. Оцінки будуть виставлятися в журнал.

8. З навчальних предметів музика, фізична культура, образотворче мистецтво школам рекомендовано організувати проектну діяльність або вивчення теоретичних основ.
9. Необхідно організувати корисну зайнятість дітей. Спільна справа об’єднає та розважить. Організуйте разом руханку з дітьми.
10. У разі виникнення питань потрібно звертатися в телефонному режимі до класного керівника, адміністації.

 

 

Управлінський алгоритм контролю за якістю виконання навчальних планів і програм під час дистанційного навчання

1. Відповідно до робочого навчального плану закладу складається розклад проведення дистанційних уроків у 1-4, 5-11 класах (за потреби).

2. На основі програм, методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у 2021/2022 н.р. та розкладу проведення дистанційних уроків учителями вносяться корективи до календарного планування (за потреби).

3. Упродовж 2021/2022 н.р. заступниками директора з НВР здійснюється своєчасна та якісна заміна уроків відсутніх вчителів.

4. На період дистанційного навчання під час карантину заступниками директора з НВР здійснюється контроль за:

- своєчасністю оновлення матеріалів у Google ClassRoom відповідно до розкладу навчальних занять;

- навчальним навантаженням учнів (відповідністю пропонованого матеріалу у Google ClassRoom календарно-тематичному плануванню з предмету;  доцільність, характер, змісту та обсяг домашніх завдань відповідно до Санітарного регламенту, методичних рекомендацій з предметів);

- формами та методами організації освітнього процесу;

- якістю проведення навчальних занять;

- оцінюванням навчальних досягнень учнів  відповідно до: критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ МОН України від 13.04.2011 №329); методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО (наказ МОН України від 13.07.2021 №813); орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі ЗСО (наказ МОН України від  21.08.2018 №1222, додаток 2);

- заповнення вчителями-предметниками класних журналів;

- зворотній зв'язок з учнями (виставлення оцінок у Google ClassRoom, коментарі до виконаних завдань);

- виконання графіку проведення контрольних робіт на 2021/2022 н.р.;

- дотриманням педагогічними працівниками правил професійної етики та Положення про академічну доброчесність.

5. Складається графік вивчення стану виконання навчальних програм і проведення співбесід із педагогами за підсумками роботи за чверть/семестр/рік за наступними питаннями:

- відповідність кількості проведених уроків запланованій;

- стан виконання практичної частини програми;

- стан підготовки до уроків;

- стан поурочного й тематичного оцінювання;

- стан оцінювання контрольних, лабораторних, практичних робіт;

- стан ведення та оцінювання робочих учнівських зошитів;

- рівень навчальних досягнень учнів із предмета;

- організація роботи з подолання прогалин у знаннях учнів;

- стан повторення програмового матеріалу;

- об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів.

6. Проводяться перевірочні роботи щодо якості виконання навчальних програм з усіх предметів (контрольні роботи, тести, співбесіди з учнями, графічні перевірки тощо) за семестр/рік.

7. Питання реалізації Освітньої програми, стану виконання навчальних планів та програм розглядається на засіданні педагогічної ради (грудень 2021 р., червень 2022 р.), нарад при директорові (1 раз/чверть).

- відповідність кількості проведених уроків запланованій;

- стан виконання практичної частини програми;

- стан підготовки до уроків;

- стан поурочного й тематичного оцінювання;

- стан оцінювання контрольних, лабораторних, практичних робіт;

- стан ведення та оцінювання робочих учнівських зошитів;

- рівень навчальних досягнень учнів із предмета;

- організація роботи з подолання прогалин у знаннях учнів;

- стан повторення програмового матеріалу;

- об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів.

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту