Понеділок, 22.10.2018, 10:30
Вітаю Вас Гість
RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пед.працівники

Аналіз

кількісно-якісного складу педагогічних працівників

Богодухівського ліцею № 3

станом на 01.09.2018 року

У Богодухівському ліцеї № 3 навчальний процес у 2018/2019 навчальному році забезпечують 52 педагогічних працівника. З них 50 (96%) мають повну вищу освіту, 34 (65%) педагогічних працівників мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 9 (17 %) – «спеціаліст першої категорії», 4 (8%) – «спеціаліст другої категорії», 3 (6%) – «спеціаліст»; 10 (19%) мають педагогічне звання «старший учитель», 19 (37%) – «учитель-методист»; 4 (8%) учителів нагороджені нагрудним знаком «Відмінник освіти України»; 2 (4%) нагороджені нагрудним знаком «Василь Сухомлинський», Грамотами МОН України нагороджені 8 (15%) учителя

Віковий склад учителів

- до 30 років -7 (13%) учителів;

- 31-40 років -7 (13%) учителів;

- 41-50 років -20 (38%) учителів;

- 51-55 років -3 (6%) учителів;

- Більше 55 років - 15(29%) учителів.

Педагогічний стаж учителів

 

    - До 3-х років – 5 (10 %) учителів;

- 3-10 років - 4 (8 %) учителів;

- 11-20 років – 7 ( 13%) учителів;

- Більше 20 років – 36 ( 69%) учителів.

 

У 2018/2019 навчальному році робота адміністрації та профспілкової організації ліцею з кадрами проводиться відповідно до плану заходів з підвищення педагогічного, психологічного, методичного та фахового рівня педагогічних працівників ліцею.

На підставі аналізу бази даних кількісно-якісного складу педагогічних працівників проведено перспективне та поточне планування атестації педагогічних працівників та курсової перепідготовки.

Якісний склад педагогічних працівників ліцею протягом останніх років має стабільний характер. Відсутня плинність у циклі вчителів початкових класів. Залишається потенційною можливість для підвищення педагогічної майстерності вчителів.

Важливим моментом у кадровій роботі із забезпечення високого методичного та професійного рівня діяльності педагогічного колективу є атестація та перепідготовка.

Підвищенню педагогічної майстерності вчителів сприяють постійні тематичні та науково-практичні семінари для різних категорій педагогічних працівників, на яких вирішуються актуальні освітні завдання.

Адміністрацією ліцею проводяться колективні та індивідуальні форми методичної роботи з педагогічними працівниками. На базі ліцею проводяться методичні заходи районного та обласного рівнів. Певну роботу проведено і з підвищення якості педагогічної культури та етики поведінки у колективі.

Аналізуючи виконавчу дисципліну педагогічного колективу, слід відзначити, що всі розпорядження адміністрації ліцею виконуються в зазначені терміни. В ліцеї організована наставницька робота з підвищення якості роботи молодих та малодосвідчених вчителів, функціонує школа молодого вчителя. Проводиться робота з вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи учителів вищої категорії, «старших учителів» та «учителів-методистів».

У створенні особистісно зорієнтованої системи оцінювання професійного зростання педагога, стимулювання його до самоосвітньої діяльності вагому роль відіграє моніторинг. Завдяки його впровадженню йде накопичення інформації про рівень якості самоосвіти, кожен педагогічний працівник має змогу оцінити, спрогнозувати свій особистий саморозвиток та забезпечити своє неперервне педагогічне зростання.

У 2018/2019 навчальному році ліцей продовжує працювати над створенням умов для забезпечення рівного доступу до здобуття якісної освіти, неперервності та наступності освіти, гуманізації та гуманітаризації освіти, підвищення якості освіти і виховання, розвитку особистості, гармонізації індивідуальних і суспільних потреб.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

1. Продовжувати моніторингові дослідження персональної результативності педагогічних працівників ліцею.

2. Підвищувати рівень освіти шляхом застосування сучасних підходів до організації освітньої діяльності та забезпечення систематичного і об’єктивного контролю за досягненням поставлених цілей.

3.Сприяти саморозвитку учителя, підвищенню його професійної майстерності через вивчення та використання позитивного досвіду роботи педагогічних працівників, залучених до участі у конкурсах-презентаціях педагогічних ідей, видавничій діяльності ліцею.

4. Запроваджувати нові прогресивні методи навчання з широким використанням інтерактивного спілкування, елементів дистанційного навчання.

5.Продовжувати роботу над створенням моделі освіти, яка орієнтована на творчість,  діяльність, знання й високі моральні принципи.

Вхід на сайт
Корисні посилання


Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz